מהיום, במידה ויש לכם תקלה, תוכלו לתת לצוות התמיכה אישור כניסה למערכת שלכם בצורה מאובטחת במערכת ה-CRM של פאוורלינק על מנת לקבל טיפול מהיר מנציגי התמיכה.
מהיום, במידה ויש לכם תקלה, תוכלו לתת לצוות התמיכה אישור כניסה למערכת שלכם בצורה מאובטחת במערכת ה-CRM של פאוורלינק על מנת לקבל טיפול מהיר מנציגי התמיכה.
Team Inbox מאפשר לכם לחבר את תיבות הדוא"ל הצוותיות שלכם למערכת ה- CRM של פאוורלינק. תוכלו לקבל את המיילים שלכם ישירות למערכת ולהשיב להם מתוך המערכת מתוך כרטיס הלקוח עמו מתבצעת ההתכתבות.
מרכז התמיכה של פיירברי זמין עבורכם לשימוש בכל עת. במרכז התמיכה תוכלו למצוא מאמרים, סרטונים ומידע רב בנושאים שונים, תוכלו לבצע חיפוש של הנושאים הרלוונטים לכם, לשאול שאלות למידע שלא מצאתם בו ולהציע רעיונות חדשים.
מערכת הCRM של Firebery מאפשרת לצוות לנהל את קשרי הלקוחות ביעילות. בעזרת ניהול נכון תוכלו לאתר את הלקוחות שלא הייתם איתם בקשר זמן רב ולהפתיע אותם בשיחה מנציגי השירות שלכם.
למדו כיצד ליצור במערכת שלכם מרכז מידע פנימי שישמר את המידע שלכם בצורה נוחה ומסודרת. שימור המידע במקום אחד יסייע לעובדים שלכם וביניהם לנציגי השירות שלכם, לשלוף מידע רלוונטי בקלות ולשפר את מתן ואיכות השירות.
בתוכנת ה- CRM של Fireberry ניתן לתעד את השיחות שלכם עם הלקוחות. תוכלו לנהל את מוקד השירות שלכם ישירות מהמערכת ולעקוב אחר השיחות שבוצעו, משך זמן השיחה, תאריך ועוד.